هم آشیانه شدن ماهم آشیانه شدن ما، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 10 روز سن داره
آرسام جون مامان باباآرسام جون مامان بابا، تا این لحظه: 10 سال و 6 ماه و 6 روز سن داره

آرسام کوچولو ... پسریِ مامان ... عسلی ِ بابا

آرسام کوچولو یک ساله شد...

1393/7/25 12:2
نویسنده : مامان لیلی
780 بازدید
اشتراک گذاری

امروز سالروز تولد توست....

آرسام عزیزم... پسر نازم.... زاده ی مهرم...

تولدت مبارک

یکساله شدنت مبارک عشقم

ایشالا 120 سال سلامت و شاد زندگی کنی و آرامش و موفقیتت آرزوی قلبی من و بابای امیره

عزیز دلم

5 شنبه  93/7/24،شب تولدت من و بابایی یه جشن تولد  برات گرفتیم

خانواده مامان لیلی و خانواده بابا امیر بودن بعلاوه خانواده دایی اکبر (دایی بابا امیر)

تقریبا 30 نفر میشدیم

خیلی خوش گذشت

تم تولدت هم باب اسفنجی بود

به زودی عکسهاشو میذارم

یه برگه یادگاری بود که هر کسی یه جمله برات مینوشت

منم جمله نیمای عزیز (نیما یوشیج ) رو برات نوشتم

نوشتم: " پسرم! يك بهار ، يك تابستان ، يك پاييز و يك زمستان را ديدي
زين پس همه چيز جهان تکراریست
جز محبت و مهرباني ... "

پس همیشه مهربان باش و مهر بورز چرا که تو زاده ی مهری...آرام

الهی قربونت برم که یکساله شدی و برای خودت مردی شدی

خیلی دوستت داریم و به خودمون میبالیم که خدا مارو لایق داشتن فرشته نازی مثل تو دونست

 

مامان لیلی - بابا امیر

جمعه - 93/07/25

friend - emoticonswallpapers.com

پسندها (9)

نظرات (7)

نی نی عکس
26 مهر 93 13:30
ماشا الله چه بچه نازی از بچه ها و نی نی های خوشگل تان عکس بگیرید و برای ما ارسال کنید. ما ضمن نمایش عکس ها در سایت، به آن ها جایزه می دهیم. http://www.niniaxs.ir/
مامانی و بابایی
26 مهر 93 13:59
تولد تولد تولدت مبارک عزیزم انشاالله 120 سال زیر سایه پدر و مادرت و آقا امام زمان سربلند و موفق باشی گلم _________________________________________________________ مرسی عزیزم سلامت باشی جشنی که شما برای آرسام گرفتی از جشن من مفصل تره... ممنون
مامان افسانه
27 مهر 93 0:17
تولددددددددددددددددددددددت مبارررررررررررگ گل ناززززززززززززززم الهی 120000000000000000 ساله بشی پیروز و موفق باشی عزییییییزم لیلی خوبم واقعا متن زیبایی نوشتی منم همیشه اینو تو ذهنم دارم الهی که همیشه عشق مهمون دلتون باشههههههههههههه بووووووووووووووس برای پسر ماه و ناززززززززززززززززززززززززم ________________________________ مرسی خانمی عجب جشن تولدی برای آرسام گرفتی دستت درد نکنه الهی که دل عاشق شما هم همیشه شاد باشه
مامی آتریسا جون
27 مهر 93 10:21
عزیز دلم تولد یک سالگیت مبارک آرسام جونمایشالله در کنار مامان و بابای ماهت همیشه خوشبخت زندگی کنی عزیزکم _____________________________ سلامت باشی عزیزم مرسی خاله جون.
مامان افسانه
28 مهر 93 23:59
پس نظر من کووووو ایاااااا؟ بازم میگم دوستت داررررررررررررررررررم تولدت خیلی خیلی خیلی مبارررررک ________________ ممنون خاله جون... دوست دارم خاله مهربونم
مامان رهام
4 آبان 93 8:13
تولدت مبارک عزیز دلم ایشالا که 120 سال زیر سایه پدر و مادر عزیز و وهربونت شاد و سلامت زندگی کنهزار تا بوس برای این گل پسری نازنین ______________________ ممنونم خانمی.... سلامت باشی
خـآلـــﮧ فاطمـــﮧ
6 آبان 93 12:10
ای جووونم عزیزم تولدت مبارک ایشالا 1000 ساله بشی _______________________ مرسی گلم. لطف کردی به ما سر زدی خدا خواهرزاده گل شما رو هم حفظ کنه