هم آشیانه شدن ماهم آشیانه شدن ما، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 10 روز سن داره
آرسام جون مامان باباآرسام جون مامان بابا، تا این لحظه: 10 سال و 6 ماه و 6 روز سن داره

آرسام کوچولو ... پسریِ مامان ... عسلی ِ بابا

یه خبر خوش

1393/8/19 14:56
نویسنده : مامان لیلی
832 بازدید
اشتراک گذاری

niniweblog.com         niniweblog.com          niniweblog.com           niniweblog.com         niniweblog.com

رااااااااااااااااااااااستی آرسام! یه خبر خوب....... یادم رفته بود بگم

ما تاریخ 93/8/15 یه خبر خوش شنیدیم:

.

.

.

.

.

.

.

.

بلههههههههههههههههههههه.... خاله ژیلا یه نی نی توی راهی دارهniniweblog.comniniweblog.com

هوررررراااااااااااااااااااا جشنجشنجشنجشنمن دوباره دارم خاله میشمniniweblog.com و شما داری دوباره پسرخاله میشیخندونک

خاله ژیلا ! عمو سعید! ........بهتون از صمیم قلب تبریک میگم.محبت ایشالا نی نی تون صحیح و سالم بیاد توی بغلتون و قدمش خیر باشهآرامniniweblog.com

 

مامان لیلی

93/8/19

پسندها (7)

نظرات (3)

مامان رادین
20 آبان 93 9:42
پسر خاله شدن مبارک مرسی که بهمون سر میزنید خوشحالمون میکنید __________________________________ سلام . ممنونم خاله جون خواهش میکنم . باعث افتخارمونه. از شما هم ممنونم که به ما سر زدین
مامی آتریسا جون
20 آبان 93 9:58
مبارک باشه عزیزم خاله شدن دوبارتون مبارک لیلی جون خاله شدن خیلی خوبه مگه نه ، حسودیم شد _______________________________________ مرسی عزیزم آره خیلی خوبه . البته من 22 سال پیش خاله شدم آخی عزییییییزم........
✗﹃رویــــا﹄✗
26 آبان 93 18:55
آرسام گلم مبارک باشه نی نی جدید ...به خاله ژیلا هم تبریک بگو گلم مامانی به دنیای من هم سر بزن __________________________________________ مرسی عزیزم. سلامت باشید حنما. با کمال میل.......... ممنون که به ما سر زدین