هم آشیانه شدن ماهم آشیانه شدن ما، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 24 روز سن داره
آرسام جون مامان باباآرسام جون مامان بابا، تا این لحظه: 10 سال و 6 ماه و 20 روز سن داره

آرسام کوچولو ... پسریِ مامان ... عسلی ِ بابا

تولد بابا جون

1391/8/23 14:15
نویسنده : مامان لیلی
375 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عسل مامان و باباماچ

هنوز ندیده دلم برات تنگ شده.نگران

 ما هنوز منتظرتیم که بیایی ولی فکر کنم هنوز اجازه نداری که از پیش فرشته ها فرشتهبیایی روی زمین پیش مامان و باباخجالت ولی عیبی نداره ما صبر میکنیم! فکر کنم خدای مهربون تقاضا نامه من و بابا رو گذاشته توی نوبتنیشخند آخه ما تازه شما رو از خداجون خواستیم

راستی فینگیلی من!  یه خبری برات دارم: امروز تولد باباجونیههورا.یادت باشه تو هم پیام تبریکت رو یه جورایی از اون بالا بالاها براش ارسال کنی، آخه بابا جون تو رو خیلی دوست داره و خیلی منتظر اومدنته و من مطمئنم امروز موقع فوت کردن شمع تولدش میخواد آرزو کنه که تو زودتر بیایی پیش ماقلب

راستی دیروز دو تایی رفتیم و من به عنوان هدیه تولد براش یه هلی کوپتر کنترلی قرمز بزرگ خریدم، آخه عاشق هلی کوپتر و هواپیماستقهقهه!!! خیلی خوشحال شد...از خود راضی و من هم از خوشحالی اون هزار برابر خوشحال تر شدم. هر بار که حرکتش میده و توی هوا کنترلش میکنه و ذوق میکنه انگار خستگی از تن من در  میره. آخه من باباجونی رو خیلی خیلی خیلی دوست دارم.قلب تو هم باید خیلی دوستش داشته باشی! باشه؟ آفرینتشویق تازه یه چیزی بگم بخندی: بابا امروز کله سحری  اول 10 دقیقه با هلیکوپترش بازی کرد بعدش آماده شدیم و اومدیم سرکارتعجبقهقهه

امشب هم با هم میخوایم شام بریم بیرون و بعدش هم کیک تولدش رو بخریم تا وقتی مامان بزرگ و بابا بزرگ و عمه ها و عمو اومدن خونمون برای تبریک،  همه چیز کامل باشهههههههههههه

عزیزم! امیدوارم سال دیگه تو هم باشی و سه تایی تولد باباجون رو جشن بگیریم قربونت برم...

بااااااااااااااااااااااای   بای بای   زود زود زود بیا پیشمونماچ

 

اینم عکس هلیکوپتر بابایی:

سه شنبه   23 آبان 1391

مامان

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان امیرعلی(پسرک شیطون)
29 آبان 91 2:01
سلام عزیزم اون عکس هارو خودم قالب براشون گذاشتم برو به آدرس زیر کلی فریم عکس داره ...
www.photofania.com