هم آشیانه شدن ماهم آشیانه شدن ما، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 25 روز سن داره
آرسام جون مامان باباآرسام جون مامان بابا، تا این لحظه: 10 سال و 6 ماه و 21 روز سن داره

آرسام کوچولو ... پسریِ مامان ... عسلی ِ بابا

روز پدر مباااااااااااااااااااررررررررررررررررک

1393/2/22 12:32
نویسنده : مامان لیلی
465 بازدید
اشتراک گذاری

                                              

امیر عزیزم  !

مرد مهربان زندگی من! 

i-love-you-heart-0214

این رو بدون که همیشه قدردان محبتهای بیدریغ و خالصانه تو هستممحبت هیچ وقت فراموش نمیکنم که طی این دوران (دوران بارداری و بعد از تولد آرسام)  که من و آرسام تنها بودیم با وجود تمام خستگیها چقدر تلاش میکردی به من کمک کنی و هیچوقت دم از خستگی نزدی و با خنده و شوخی سعی میکردی من متوجه خستگی خیلی زیاد تو نشم

همیشه ازت ممنونم و خیلی خیلی خیلی دوستت دارممحبتمحبت         i-love-you-11-0214      محبت

خوشحالم که امسال آرسام هم توی آغوش ماست و زندگی مارو خیلی قشنگتر از قبل کرده و میتونم به عنوان پدر هم بهت تبریک بگم چون واقعا لایق این عنوان مقدس هستی عزیزم ............. bunny-kiss-0214فرشته

روزت مبارک عزیزم و امیدوارم همیشه به امید خدای مهربون کانون گرم خونه ما زیر سایه مردونه تو گرم  و گرمتر بشه

i-love-you-9-0214

______________________

 

بابا امیر مهربونبغل

روز پدر

من آرسام کوچولو میخواستم روز پدر رو بهت تبریک بگم و به خاطر تمام زحمتهایی که برای من و مامان کشیدی ازت تشکر میکنم ! بوسبوسبوسمیدونم که از این به بعد که کنار شما هستم میتونم به شونه های محکم و پدرونه ات تکیه کنم  و توی تمام مشکلات بهت اعتماد کنمزیبا راضیو میگم بابایی جونی خیلی ی ی ی ی ی ی  خیلی ی ی ی ی ی  دوستت دارم  بوسمحبتبوسمحبتو  روز پدر مبارک بابای مهربون و عزیز من، بابا امیر جونی 

fathers-day-squirrel-ag1

________________________

fathers-day-23

بابای مهربون و عزیز من

دستای گرمت رو میبوسم و برات آرزوی طول عمر میکنم

ازت به خاطر همه چیز ممنونم  چه وقتی که کنار شما زندگی میکردم ، چه وقتی که از شما جدا شدم  و چه حالا که آرسام کوچولو کنارمونه همیشه لطف و مهربونی شما و مامان شامل حالم بوده . آرسام هم خیلی خیلی دوستت داره چون تمام عشقی که بهش منتقل میکنید رو متوجه میشه و اون هم  متقابلا خیلی خیلی دوستتون دارهخجالتمحبتخدا سایه  شما و مامان رو همیشه رو سر خانواده حفظ کنه

خلی دوستت دارم

روزت مبارک بابای مهربونمfathers-day-flowers-ag1

روز پدر

دوشنبه

93.2.22

مامان لیلی

پسندها (1)

نظرات (2)

مامان افسانه
25 اردیبهشت 93 0:27
عزیز دلم هم روز شما هم روز بابای مهربونت مبارک باشه بزرگ مرد کوچک بوووووووووووس بوووووووووس مامان لیلی روز همسر مهربونت مبارک همیشه عاشق باشید ______________________________________________ من و آرسام هم برای شما و خانواده گرم و دوست داشتنی تون آرزوی بهترینها رو داریم
مامان آتریسا
27 اردیبهشت 93 12:26
سلام کنی نی تون خیلی نازه .خداحفظش کنه .خ.شحال میشیم به ماهم سربزنید ______________________________________ سلام مامان آتریسا گلی... لطف دارید. ممنون که به آرسام سر زدید. دختر شما هم خیلی نازه ...خدا براتون نگه داره