هم آشیانه شدن ماهم آشیانه شدن ما، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 20 روز سن داره
آرسام جون مامان باباآرسام جون مامان بابا، تا این لحظه: 10 سال و 6 ماه و 16 روز سن داره

آرسام کوچولو ... پسریِ مامان ... عسلی ِ بابا

سیسمونی آرسام کوچولو 3

1392/6/12 10:27
نویسنده : مامان لیلی
1,356 بازدید
اشتراک گذاری

آخرین سری از عکسهای سیسمونی آرسام کوچولو........

 

فرش و لوستر وست کالسکه و کریر و...

فرش :

 بقیه در ادامه مطلب...................

 

 

لوستر اتاق آرسام  از قبل توی این اتاق بود  و من خیلی دوستش داشتم ، موقع خرید سیسمونی هم دلم نیومد عوضش کنم و الان جزو لوازم آرسام محسوب میشه.......

کمد دیواری

وان و پوپت و کتاب حمام و ماهی وقلاب و ...

کالسکه و کریر

 

گهواره گوشه پذیرایی برای وقتی که  روزای اول دیدن آرسام میان (البته خیلی هم کاربردی نیست، فقط برای یک ماه اول خوبه)

تخت کنار تخت والدین (کنار تخت خودمون توی اتاق خواب گذاشتیم خییییییییلییییییییییی به درد میخوره ، به همه اونایی که تازه دارن سیسمونی میخرن توصیه میکنم. تا دو سالگی بچه مناسب هست .... ما رو که از دربه دری نجات داد....خندونک هم والدین مجبور نیستن جاشون رو عوض کنن یا جدا از هم بخوابن هم  بچه کنارشونه و خیالشون راحته و هم بچه درعین کنار والدین بودن ،مستقل هم می خوابه خلاصه خیلی باحاله....  چون من این شکلیشو توی بازار ندیدم  سفارش دادم برام ساختن)

 

 

 

 ماه و ستاره سقفی اتاق آرسام

 استخر بادی آرسام جیگیلی (البته این عکسش رو از اینترنت گرفتم)

 

پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

مامان افسانه
29 اردیبهشت 93 11:09
مامانی ارسام بسهههههههههههههههههههههههههههه چقدر وسیله های ناز برای جیگملمون خریدی مبارکت باشه گل پسر __________________________________________
مامان آتریسا
5 خرداد 93 13:21
شما که جای خودداره.ماهم خیــــــــــــــــــــــــــــــــــلی دوستش داریم
مامی آتریسا جون
7 تیر 93 16:58
خیلی از مدل تخت آرسام جون خوشم اومد فکر کنم خیلی کاربردیه ________________________________________________ واقعا خیلی به دردمون خورد