هم آشیانه شدن ماهم آشیانه شدن ما، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 21 روز سن داره
آرسام جون مامان باباآرسام جون مامان بابا، تا این لحظه: 10 سال و 6 ماه و 17 روز سن داره

آرسام کوچولو ... پسریِ مامان ... عسلی ِ بابا

سلام . بالاخره من و آرسام اوومدیییییییم

1393/2/3 14:16
نویسنده : مامان لیلی
777 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه دوستان نی نی وبلاگی

بالاخره طلسم شکست و من اومدم........

خیلی اتفافها افتاده و خیلی چیزها تغییر کرده البته تغییرات قشنگ

من از روز 20 شهریور 92 به مرخصی زایمان رفتم و تا اول اردیبهشت 93 سر کار نبودم.خوب چون توی خونه اینترنت نداشتم و اصلا فرصت استفاده از اون رو هم نداشتم ( من دست تنها بودم و کمکی نداشتم) به روز رسانی وبلاگ پسر نازم به تأخیر افتاد. الان هم  با کلی عکس اومدم که وبلاگ پسرم رو کامل کنم.

راستش پسر نازم که من و باباییش اسم "آرسام"  به معنی "نیرومند و بسیار قوی"  و به گویش لری به معنی " اشکهام" هست رو براش انتخاب کردیم روز 5شنبه 25 مهر 1392 ساعت 12و 28 ظهر به روش سزارین توسط خانم دکتر بختیاری توی بیمارستان صارم با وزن 3کیلو 700 گرم و قد 54 سانت (هزااااااار ماشالله) به دنیا اومد. آرسام من خیلی پسر ناز و آرومیه و من و اون توی این شش ماه و خورده ای چه ماجراهایی که با هم نداشتیم خیلی شیرین و جالبه...  ان شاء ا... که به زودی تمام ماجراهای آرسام کوچولومو با تصویر تعریف میکنم ماچماچماچماچماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

ღ مــــــامــــــانی ღ
10 اردیبهشت 93 10:27
خانومی خصوصی تو چک کن /// [خیلی از راهنماییت ممنونم عزیزم]
marzieh
10 اردیبهشت 93 17:25
man ax mikham yalla zuuuuuuuuuddddddddddddd yani chi moshkele axi? vaghti ersale matlabe jadidie ye gozine un bala hast ke shekle derakht rushe uno mizani safei ke baz mishe gozine ax ro kampiutero mizani jash ro moshakhas mikoni axe zire 200 meg entekhab bad darj dige mishine tu weblog چشم عزیزم....... تمام این کارها رو انجام میدم !!!!!!! فقط فکر کنم بلد نیستم حجم عکس رو کوچیک کنم[]