هم آشیانه شدن ماهم آشیانه شدن ما، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 29 روز سن داره
آرسام جون مامان باباآرسام جون مامان بابا، تا این لحظه: 10 سال و 6 ماه و 25 روز سن داره

آرسام کوچولو ... پسریِ مامان ... عسلی ِ بابا

آرسام کوچولو در حمام

1393/4/15 12:47
نویسنده : مامان لیلی
322 بازدید
اشتراک گذاری

آرسام ناز مامان!

جمعه 13/4/93 برای اولین بار با باباجونی niniweblog.comرفتی حمام niniweblog.com..... حسابی با هم آب بازی کردیدو باباجونی شما رو شست. البته من از بابت بابا امیر جونی خیالم راحته هاااااااااااااااااولی آخرش یه سری زدم  تا به آب کشی موهات نظارت کنم niniweblog.comتا خدایی نکرده  چشمای نازت اوف اوف نشه ولی دیدم بابایی کارش خیلی درستهniniweblog.comniniweblog.comیه عکس هم ازت گرفتم

بوس

انشاء ا... حمام دامادیت مامانیمحبتمحبتبوس

مامان لیلی

93.4.15

 

 

پسندها (9)

نظرات (5)

مامی آتریسا جون
16 تیر 93 14:56
عافیت باشه عزیزم؛ چقدر خوبه که از آب نمی ترسی آرسام خوشگله ی من _____________________________ سلامت باشی آخه خاله جونی! دیگه یه مَلد بزرگ شدماااااااااااااااااااااا
مامان افسانه
16 تیر 93 21:56
من قربون اون خندا هات بشم من فدای اون اب بازی کردنت بشم نفسی چه گل پسری داریم ما چشم بد ازش دروز باشه الهی ________________________ خدا نکنه خاله جون الهی چشم بد از همه بچه های ناز مثل دنیا تپلی خاله هم دور باشه
مامان آتریسا
17 تیر 93 9:51
ان شااله .حمام دامادیش ماروهم دعوت میکنی ؟؟ __________________________________ خیلی ممنون کی بشه عروسی آتریسا خانم گل دخترمون بشه
حمیده
11 مرداد 93 10:09
ایشالا....... _______________________
مامان مژگان
13 مرداد 93 15:04
چه پسر نازی داری عزیزم خدا براتون حفظ کنه و ایشالا همیشه سلامت باشه ________________________________ سلام مژگان جان خوش اومدین. ممنون که به من و آرسام سر میزنید این هم یه ماچ آبدار برای رهاااااااااااااااااااااااااااااااااااام گل