هم آشیانه شدن ماهم آشیانه شدن ما، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 28 روز سن داره
آرسام جون مامان باباآرسام جون مامان بابا، تا این لحظه: 10 سال و 6 ماه و 24 روز سن داره

آرسام کوچولو ... پسریِ مامان ... عسلی ِ بابا

قالب وبلاگت پرید!!!!!!!!!!!!!!!

1393/6/19 10:58
نویسنده : مامان لیلی
574 بازدید
اشتراک گذاری

niniweblog.com    niniweblog.com  niniweblog.com       niniweblog.com

سلام عشق کوچولو موچولوی مامان

میدونی چی شد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟غمگین قالب باب اسفنجی وبلاگت پریدخطا هر کاری هم میکنم دوباره سر جاش بر نمیگرده!!!!!!!!  آخه من باب اسفنجی رو خیلی دوست داشتمniniweblog.com niniweblog.com

البته اشکال نداره چون نزدیک تولدت که ماه دیگه هست میخواستم برات قالب طراحی کنم  niniweblog.com niniweblog.comضمن اینکه این  قالب اولین قالبی بود که وقتی سال 91 وبلاگت رو ایجاد کردم براش انتخاب کرده بودمخجالت و یه جورایی منو یاد خاطرات اون روزا میندازه...متنظرزبان اون روزا تازه تو رو از خدا خواسته بودیم و هنوز توی صف انتظار  بودیم....

خدا رو هزار مرتبه شکر که الان توی آغوش مایی عزیز دلمniniweblog.com

پسندها (8)

نظرات (7)

مامان افسانه
19 شهریور 93 13:40
سلام مامان لیلی عزیزم خوبی خانمی میبینم که خرابکاری کردیییی ولی افرین دوست هنرمند گلم که میخواد خودش قالب طراحی کنه مطمئنم خیلی قشنگ میشهههههههههه چقدر روزها زود میگذره نوبتی همه نی نی هامون دارن یک ساله میشن الهی فدای همه نی نی هااااااااااااااااااااااااا ارسام ناز و گل و ماه و عسلمو خیلی ببوووووووووووووووووووووووووووس دوستتون داررررررررررررررررررم شدیییییییییییییییییییییید __________________________________________ نه به خدا من خرابکاری نکردم.... کامپیوتر رو روشن کردم دیدم اینجوریه..... خودم از این هنرها ندارم افسانه جون، میخوام قالب وبلاگش رو سفارش بدم... من و آرسام می بوسیمت...............
مامان آنیسا
20 شهریور 93 7:23
بابت این نعمت خدا 1000 تا _______________________________________________
مامی آتریسا جون
20 شهریور 93 18:36
اشکال نداره لیلی جونم، یه قالب خوشگل تر و شخصی واسش درس می کنی عزیزم، غصه نخوری ها........... ______________________________________ با دوستای گلی مثل شما جایی برای غصه نمیمونه
مامان جون
23 شهریور 93 17:25
اشکال نداره عزیزم ایشالله یه قالب خوشگلتر واسش درست میکنی( من یه چیز بگم؟ من اون ماشین قرمز رو خیلی دوس دارم اگه میشه قالبش اون ماشین باشههههه[ اسمشو نمیدونم]..... خخخخخخ) ارسام جون پیشاپیش تولدت مبارک خاله _______________________ مرسی عزیزم.... ایشالا فکر کنم منظورت "مک کوئین" باشه... آره تم قشنگی هست. ممنون از پیشنهاد خوبت
مامان آروین
24 شهریور 93 10:41
سلام غصه نخور لیلی جون. ایشالا قالب بعدیش قشنگ تر می شه مطمئن باش. اگه دوست داری با هم تبادل لینک داشته باشیم. من هم گل پسرت رو به جمع دوستای پسرم اضافه کردم. __________________________________________ حتما عزیزم.... با کمال افتخار... شما لینک شدین
مامان پري
29 شهریور 93 13:31
سلام مامان لیلی ماشاله به این پسر نازم خیلی خوشحال شدم به ما سرزدید --------------------------------------- ممنون عزیزم... لطف داری هانا جون رو حتما ببوس
مامی آتریسا جون
13 مهر 93 10:21
بندگی کن تاکه سلطانت کنند تن رها کن تا همه جانت کنند سر بنه در کف ، برو در کوى دوست تا چو اسماعیل ، قربانت کنند بگذر از فرزند و مال و جان خویش تا خلیل الله دورانت کنند عیدتون مبارک __________________________ ممنون عزیزم.... عید شما هم مبارک باشه آتریسای ناز خاله چطوره؟ از طرف من ببوسش