هم آشیانه شدن ماهم آشیانه شدن ما، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 20 روز سن داره
آرسام جون مامان باباآرسام جون مامان بابا، تا این لحظه: 10 سال و 6 ماه و 16 روز سن داره

آرسام کوچولو ... پسریِ مامان ... عسلی ِ بابا

سالگرد پیوند مامان و بابا

1393/7/20 11:28
نویسنده : مامان لیلی
727 بازدید
اشتراک گذاری

 

Gifs Animés mariage 14

سلام پسرم...... عشقمSmiley bisous 210

آرسام عزیزم! فردا 21 مهر که امسال با عید غدیر هم مصادف شده ، سالگرد ازدواج مامان و باباست...

سال پیش من و بابایی در چنین روزی وارد آشیانه پر از عشقمون شدیم.... دستای هم رو گرفتیم،niniweblog.com یه یاعلی گفتیم و راه پر فراز و نشیب زندگی مشترک رو شروع کردیمniniweblog.com  Smiley bisous 289

سال از اون روز قشنگ گذشته و امروز قشنگتر از اون روزاست niniweblog.comچون تو عزیزترینمون هم به کاشانه عشق ما وارد شدیniniweblog.com niniweblog.com niniweblog.comو خونه عشق ما رو تبدیل به خونه عشق و شادی و امید کردی

پارسال این موقع ،تو هنوز توی دل مامانی بودی niniweblog.comو دیگه روزهای پایانی بود و من ثانیه شماری میکردم برای دیدنت niniweblog.com وقتی برای شام بیرون رفته بودیم توی رستوران چنان لگدهایی نثار مامان میکردی که بابایی داشت غش میکرد و میگفت پسرم دلش ازین غذا ها میخوادقه قهه و تو 4 روز بعد از اون ماجرا  به دنیا اومدی و زندگی قشنگ دونفره مارو به زندگی عالی و قشنگتر سه نفره تبدیل کردی. یه خانواده گرم و عاشق سه نفرهخانواده

 

niniweblog.comniniweblog.com

امیر عزیزم!

سه سال هست که در کنار تو هستم .... توی این سه سال  شونه های مردونه ت هر زمان که بهت نیاز داشتم تکیه گاه من بود niniweblog.com

هر زمان که خودت خسته بودی به خاطر من همیشه لبخند روی لبت بودniniweblog.com

تو معنای واقعی گذشت رو به من نشون دادی و این یعنی عشق، همون عشق واقعی

چقدر به خاطر انتخابم به خودم تبریک میگم و ازت ممنونم که به زندگی من اومدی

دوستت دارم niniweblog.com

سومین سالگرد یکی شدنمون مبارک

friend - emoticonswallpapers.com                19.gif             friend - emoticonswallpapers.com               

پسندها (8)

نظرات (8)

مامانی
20 مهر 93 11:51
تبربک میگم عزیزم...به ما هم سربزنید __________________________________ ممنون عزیزم... به وبلاگ آرسام کوچولو خوش اومدین. حتما. با کمال افتخار
مامانی و بابایی
20 مهر 93 12:32
به به، به سلامتی انشاالله 120 سال کنار همدیگه با خوبی خوشی زندگی کنید. __________________________________ ممنون عزیزم. همچنین تمام آرزوهای قشنگ برای شما
مامان مژگان
22 مهر 93 10:16
مبارک باشه عزیزم ایشالا 120سال کنار هم شاد و سلامت باشین _____________________________ مرسی خانمی... همچنین تمام آرزوهای قشنگ برای شما
مامان یاسی
22 مهر 93 14:41
سالگرد پیوندتان مبارک ___________________________ مرسی عزیزم، خیلی لطف کردی
مامی آتریسا جون
22 مهر 93 17:14
لیلی جونم ایشالله که طعم خوشبختی رو همیشه بچشی  می دونم امسال با بودن آرسام جونم هزاران برابر احساس خوشبختی میکنی عزیزم ببخشید دیر اومدم وای آرسامی 3 روز دیگه 1 ساله میشی خوشگلکم، می بوسمت عزیزم _______________________________ مرسی عزیزم. خیلی لطف کردی به قول شاعر: " هر چی آرزوی خوبه مال تو..." سالگرد عقد شما هم مبارک... عشقتون جاودانه...
مامان آنیسا
23 مهر 93 7:06
سالگرد ازدواجتون مبارک عزیزم ایشالا که همیشه در کنار هم خوش باشید ___________________________ مرسی عزیزم. من هم برات بهترینها رو آرزو میکنم
مامان جون
23 مهر 93 7:17
مبارک باشه ایشالله سالهای سال با هم به خوبی خوشی کنار هم زندگی کنید و ایام همیشه به کامتون باشه ______________________________ مرسی خانمی... همچنین تمام این آرزوهای قشنگ برای شما دوست خوبم
مامان آروین
23 مهر 93 10:12
لیلی جون سالگرد ازدواجتون مبارک. ایشالا 100 سال در کنار هم زندگی کنین همراه با آرسام کوچولو. _________________________ ممنون عزیزم. لطف کردی