هم آشیانه شدن ماهم آشیانه شدن ما، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 17 روز سن داره
آرسام جون مامان باباآرسام جون مامان بابا، تا این لحظه: 10 سال و 6 ماه و 13 روز سن داره

آرسام کوچولو ... پسریِ مامان ... عسلی ِ بابا

واکسن یک سالگی عشقم + رویش دومین مروارید

1393/8/11 12:56
نویسنده : مامان لیلی
711 بازدید
اشتراک گذاری

سلام ناز گل مامانniniweblog.com

گل ِ مامان! شما خیلی پسر ماهی هستی به خدابوسبوسبوس همش با خودم فکر میکنم چه کاری انجام دادم که خدای مهربون تو فرشته ناز و پاداش بهشتی رو برای من فرستادهniniweblog.comفرشته اینقدر ماهی که نگو...

30 مهر واکسن یک سالگیت رو زدیم دریغ از یه ذره گریه و اذیت... الهی قربونت برم که به محض اینکه رسیدیم خونه،  تو فعالیت خودتو از سر گرفتی و بازی و بازی و بازی ......... شب دائما از خواب بیدار میشدم و دمای بدنت رو چک میکردم ولی خدا رو شکر تب نکردیآرامتشویق

توی همه چیز زرنگی الا دندون در آوردنشاکی آخه شما توی یکسال و 14 روزگی تازه دومین مرواریدت در اومددلخور

عیبی نداره گل مامانبغل الهی که دندونایی که در اوردی سالم باشن همیشهزبان

ولی به خدا این دومین دندونت رو هم نفهمیدم چطوری دراومد... نه تب کردی...نه هیچ علایم دیگه ای ... تا جمعه 9 آبان دیدم که یه مروارید دیگه کنار اون یکی مرواریدت در اومده. مبارک باشه ناز دونه م

ولی شنیدم دندونای بالا و نیش سخت در میان و من میترسم که اونا اذیتت کنن. خدا کنه که اونا رو هم راحت در بیاری عزیز دلم. آمین

 

مامان لیلی

93/8/11

پسندها (9)

نظرات (7)

مامان مریم
12 آبان 93 0:42
عزیزم خوشحالم که با وبتون آشنا شدم ______________________________ ممنون عزیزم...باعث افتخاره ممنون که به ما سر زدین
مامی الی
14 آبان 93 7:34
آفرين به شما پسر خوب كه انقدر آروم و مهربوني.دندون تازه مبارك عزيزم.انشااله همه دندوناتو راحت و بدون دردسر دربياري . _____________________________ مرسی خاله جونی
مامان آتریسا
14 آبان 93 9:28
مبارک باشه .لیلی جون اصلابرای اون دندوناشم نگران نباش .خداروشکرکن که اوج دندون درآوردن آرسام جون توی زمستونه ,چون توی تابستون وگرمابچه ها بیشترمریض می شن....بعدشم آرسام جون قوی ترومردترازاین حرفاست که بخواداذیت بشه ومامان گلش رواذیت کنه _________________________________ ممنون عزیزم امیدوارم همینطوری باشه مرسی خاله جونی
مامان مژگان
17 آبان 93 10:42
به به دندون جدید مبارکت باشه آرسام جونم ایشالا که بقیه دندونات هم راحت در بیان و اذیت نشی آفرین به شما مرد بزرگ که به خاطر واکسن مامانی رو اذیت نکردی _____________________________________ ممنون خاله جون ... لطف دارین
مامانی امیرحسین جونی
18 آبان 93 1:26
ای جانم ماشاالله به این پسر قوی خودمون دومین مرواریدت مبارک ایشاالله مرواریدای بعدیتم به همین راحتی جوونه بزنن _________________________________ ممنون خاله جون ... لطف دارین خدا کنه همینطور باشه
مامانی
18 آبان 93 19:05
مادر بودن بهترین حسی بود که تو عمرم تجربه کردم .ولی ... دیگه هیچوقت نمیخوام تجربه کنم .اگه قراره بره بهتره که از اولش نیاد . _____________________________________ عزیزم این حرفو نزن... ایشالا به زودی بهترین حس دنیا یعنی مادر شدن رو درک میکنی البته بعلاوه حس بیخوابی که اینقدر کوچولوت شبا گریه میکنه که دیگه خواب بی خواب امیدت به خدا باشه...... میدونی که خدا در حال تدارک بهترین هدیه به شماست. شک نکن عزیزم
مامی آتریسا جون
19 آبان 93 9:49
فدات شم عزیزم، واکسن زدی آرسامی، خدا رو شکر که همه چی خوب بوده عزیز دلم ، ایشالله آخرین واکسنت هم به آسونی بگذره و راحت شی تا مدرسه عزیز دلم دندون نو مبارک عزیزم سلام لیلی جون خوبی عزیزم، ممنونم که به آتریسایی سر زدی عزیزم، حسابی دلم واستون تنگ شده بود اونجا هم نت بود ولی اینقدر سرم گرم بود و حرف داشتیم که اصلا وقت نمیشد بیام عزیزم آرسامی رو می بوسم عزیزم _____________________ سلام خانمی. رسیدن به خیر آره عزیزم از الان نگران واکسن 18 ماهگی هستم. خدا کنه که اونم به خیر بگذره ان شالا که خوش گذشته. همیشه به سفر و گردش عزیزم. آتریسایی گل من چطوره؟ ببوسش از طرف من