هم آشیانه شدن ماهم آشیانه شدن ما، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 19 روز سن داره
آرسام جون مامان باباآرسام جون مامان بابا، تا این لحظه: 10 سال و 6 ماه و 15 روز سن داره

آرسام کوچولو ... پسریِ مامان ... عسلی ِ بابا

روز پدر مبارک

1392/3/6 14:07
نویسنده : مامان لیلی
1,270 بازدید
اشتراک گذاری

سلام بابایی

من موش کوچولوی شما هستم. 'i-love-you-dad-ag1.gifاز تو دل مامانی دارم باهات صحبت میکنم

امروز اومدم بگم :بابای مهربون و فداکار و شجاع من.....روزت مبارک'happy-fathers-day-turtle-ag1.gif دوست دارم که وقتی به دنیا اومدم و بزرگ شدم مثل تو بشم... آخه مامان همیشه میگه باید مثل باباجونت آقا و مهربون باشی، خوب منم به حرف مامانم گوش میکنم دیگه..... خجالتبابا امیرجونم! دعا کن سال دیگه روز پدر رو توی بغل گرمت بهت تبریک بگم.

امسال چون نمیتونستم برم خرید به مامان جون سپردم برات کادو بخره. مامان هم از طرف من یه کمربند خوشکل برات خرید و نامه ای که بهش گفتم رو برات نوشت و اولین سال پدر بودنت رو بهت تبریک گفت، خداکنه که خوشت اومده باشه....  دوستت دارم بابا جونم ....'i-love-you-mice-0214.gif

_____________________________________________

امیر عزیزم! همسر فداکار و یگانه مرد  زندگی ام!'love-cartoon-0214.gif روز مرد و روز پدر رو بهت تبریک میگم چون تو برازنده هر دو نام هستی. همیشه دوستت دارم و قدردان همه زحمات و پشتیبانی ها و فداکاری هات هستم عزیزم

'frogs-hearts-1-214.gif

___________________________________

بابای عزیز و مهربونم! روزت مبارک..... ان شاء ا... سالهای سال سایه ات روی سر همه ما باشه..... موش موشک هم بهت تبریک میگه! آخه اینقدر بهش لطف داری و از وقتی فهمیدی اومده توی دلم مواظبم هستی و براش خوراکیهای خوشمزه میخری که دیگه تو رو میشناسه و خیلی خیلی دوست داره.... روزت  مبارک بابای گلم

'luv-ya-daddy-panda-ag1.gif

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان عدسی
19 خرداد 92 13:40
سلام عزیزم خوشحال میشم به وبلاگ ما هم سر بزنی با اجازتون من لینکتون کردم


سلام خانمی... من متاسفانه نمیتونم وارد وبلاگت بشم! مشکلی داره؟
مامی حلما
28 خرداد 92 12:17
به سلامتی به ما هم سر بزن خوشحال میشیم http://onlyhelma92.niniweblog.com/
مامان شايان و پرنيا
27 تیر 92 11:42
اي جـــــانم عزيزم اميدوارم ني ني خوشگلت به سلامتي بياد تو بغلت دوست خوبم پرنيا تو فستيوال زيباترين كودك ايراني شركت كرده .. لطفا به وبلاگم سري بزنيد و اگه از عكس پرنيا خوشتون اومد كد 128 رو به شماره 3000574455 ارسال كنيد ممنونم