هم آشیانه شدن ماهم آشیانه شدن ما، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 19 روز سن داره
آرسام جون مامان باباآرسام جون مامان بابا، تا این لحظه: 10 سال و 6 ماه و 15 روز سن داره

آرسام کوچولو ... پسریِ مامان ... عسلی ِ بابا

خرید سیسمونی پرنس کاخ کوچیک مامان و بابا

1392/3/28 12:16
نویسنده : مامان لیلی
566 بازدید
اشتراک گذاری

سلام کوشولو موشولوی مامانقلب

حالت خوبه؟ حسابی وروجک شدی ها واسه خودت!تشویق عزیزم روز به روز دارم بیشتر عاشقت میشمماچخدا نگهدارت باشه تا تو سالم و به موقع بیایی بغل مامانی و بابائی ان شاءا...

عزیزم کم کم دیگه به لطف شما دارم سنگین میشم و تصمیم گرفتم کارهای مقدمات ورود شما پرنس جوان رو به قصر کوچولوی من و باباب انجام بدم و دیگه ماههای آخر رو بیشتر استراحت کنم. خواباین بود که من و بابا جون توی تعطیلات 14 و 15 خرداد خونه تکونی کردیم آخه من اسفند ماه نمی تونستم این کار رو بکنم چون شما عروسک مامانی خیلی کوشولو بودی ............خجالت خلاصه خونه تکونی تموم شد (البته بیشتر کارها به دوش بابایی بود ! بیچاره خیلی خسته شد) و اما 5شنبه 23/خرداد/92 در یک حرکت انتحاری منو بابایی در طول یک تهران گردی و کرج گردی در یک روز سیسمونی شما رو گرفتیم...... اول رفتیم پاساژ مهتاش بازار (با اینکه پاساژ کوچیکیه و اجناس محدودی داره ولی همه چیز رو یکجا داره و البته با قیمت مناسب نسبت به جمهوری و بهار)  و بعد رفتیم جمهوری و بعد برگشتیم کرج و کل کرج رو گشتیموقت تمامواااااای خیلی خسته شدیم هیپنوتیزمولی عوضش خیالمون راحت شد و بیشتر چیزها رو برات خریدیم. البته لباسهای جیگیلی و کتابهات رو قبلا خریده بودم. مبارکت باشه عزیزم. راستی ست کالسکه کریرت رو که بین رنگ کرم قهوه ای و سورمه ای مردد بودیم ، نهایتا با بابا جون سر رنگ سورمه ای و نقره ای به تفاهم رسیدیم و از پاساژ مهتاش خریدیم....... دیگه فقط سرویس چوبت مونده که اون رو هم چند تا طرح دیدم و امروز و فردا سفارش میدیم به امید خدا و چند تا تیکه لوازم تزئینی اتاقت که اونا رو هم خورد خورد سر فرصت میگیرم.......... ان شاء ا... به سلامتی بیایی پیشمون و از همش استفاده کنی لپ گلی مامان     بووووووووووووووووووس

مامان

23/خرداد 92

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان عدسی
28 خرداد 92 15:25
سلام عزیزم بسلامتی مبارک باشه چه جالب که وسایلتو خودت و همسرت میخرید خوش به حال نی نی گلت
مامان مرضیه
8 تیر 92 22:02
سلام خاله جونم من تو مسابقه شرکت کردم کدم 285 هستش به شماره 20008080200 اس ام اس بزنید لطفاً خدا کوشولو موشولوتونو براتون نگه داره و سلامت بیاد تو بغل مامانش
سارا زارع
13 تیر 92 12:25
انشاالله به سلامتي عزيزم