هم آشیانه شدن ماهم آشیانه شدن ما، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 28 روز سن داره
آرسام جون مامان باباآرسام جون مامان بابا، تا این لحظه: 10 سال و 6 ماه و 24 روز سن داره

آرسام کوچولو ... پسریِ مامان ... عسلی ِ بابا

آرسام و تولد مامان لیلی

1393/3/10 12:18
نویسنده : مامان لیلی
855 بازدید
اشتراک گذاری

پسر نازم توی تولد مامانش خیلی پسر گل و آقایی بود...... راستش ما  امسال 9 خرداد که تولد مامان لیلی شما بود جشنیه جشن تولد کوچیک سه نفره گرفتیم (مامانی و بابا امیر و آرسام کوچولو)smiley ....  امسال اولین سالی بود که تو عزیز دل مامانی توی تولدش حضور داشتی  البته پارسال هم بودی ولی توی دل مامانی بودی pregnantولی امسال کنار ما هستی strolleremoticonو من خیلی از این بابت خدای مهربون رو شکر میکنم

Geburtstag Birthday

بابایی یه کیک بستنی خوشگل و خوشمزه به مناسبت تولدم گرفت وهدیه نقدی

(دستت درد نکنه امیر عزیزم) ... محبتمحبتمحبتهمون روز بعد از نهار و کیک خورون و عکس گرفتن با شازده کوچولو به سمت خونه مامانی اینا (مامان خودم ) حرکت کردیم چون از اونجایی که تولد منو خاله ژیلا  یه روزه!!!!! Happy Smiley(البته با فاصله 2 سال) مامانی یه مهمونی عصرونه خودمونی برای ما گرفته بود .... که جای همه خالی خیلی خوش گذشت .... دستت درد نکنه مامان گلممحبتمحبتمحبت

خلاصه اینطوری شد که من امسال دو تا جشن تولد داشتم......  جشن

Geburtstag Birthday                                 totalgifs.com aniversario gif gif 17.gif                 Kinder Children

بفرماید در ادامه مطلب عکسها رو ببینید

http://zibasaz.niniweblog.com/

 

عکس کیک بستنی که بابا امیر گرفته بود

آرسام و کیک تولد مامان لیلی ....آرسام تمام تلاشش رو میکرد با دست و صورت شیرجه بزنه توی کیکقه قهه.4

بالاخره با یک گیلاس سرشو گرم کردیم که از خیر کل کیک بگذره

آرسام و مامان لیلی

و این هم کیک مامان لیلی که مامانش براش گرفته.راضی.......... چون برای من و خاله ژیلا دو تا کیک جدا گرفته بودن

 

 

پسندها (1)

نظرات (3)

ALIREZA14
21 خرداد 93 14:13
خواهش می کنم میکنم به وبلاگم بیایید و تولد یسنا جون را تبریک بگید می خواهم مادرش را خوش حال کنم
مامان آتریسا
21 خرداد 93 14:32
تولدت مبارک مامان لیلی عزیز.ان شاله آرسام جون زیرسایه سبزشماپدرمادرخوب 120ساله بشه.دوسش داریم هوارتا ____________________________________________ مرسی عزیزم خدا شما رو هم سالهای سال شاد و سرحال کنار عزیزانتون برای آتریسا کوچولو نگه داره
مامان افسانه
23 خرداد 93 14:09
چه کیک خوشمزه اییییییییییییییییییییییییییییییی خوبی اینترنت اینه هر حسی رو بطور مجازی می تونی درک کنییعنی کلا حس کردم خیلی کیک خوشمزه بود دست همسر مهربون درد نکنه ممنون و امـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــا دوست خوب و خیلی خوشگلم لیلی جون تولــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــدت مبارک عزیــــــــــــــــــــــــــــــــــــزم گل برای دوست گلــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــم همیشه سالم و خوش و شاد و عاشق باشید چشم بد ازتون دور باشه امیـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــن ________________________________________________ مرسی افسانه جان. خیلی لطف داری............ انشاءا... شما هم همیشه کنار خانواده گرمت خوش و خرم سالیان سال زندگی کنی......