هم آشیانه شدن ماهم آشیانه شدن ما، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 30 روز سن داره
آرسام جون مامان باباآرسام جون مامان بابا، تا این لحظه: 10 سال و 6 ماه و 26 روز سن داره

آرسام کوچولو ... پسریِ مامان ... عسلی ِ بابا

10 ماهگی گل پسرم

1393/4/25 11:50
نویسنده : مامان لیلی
390 بازدید
اشتراک گذاری

  Gifs Animés numero 10  Gifs Animés numero 1  

 

totalgifs.com alfabeto-atualizolho gif gif n.giftotalgifs.com alfabeto-atualizolho gif gif o.giftotalgifs.com alfabeto-atualizolho gif gif o.giftotalgifs.com alfabeto-atualizolho gif gif j.gif    totalgifs.com alfabeto-atualizolho gif gif m.giftotalgifs.com alfabeto-atualizolho gif gif a.giftotalgifs.com alfabeto-atualizolho gif gif s.giftotalgifs.com alfabeto-atualizolho gif gif r.giftotalgifs.com alfabeto-atualizolho gif gif a.gif

سلام عشقم... عمرم... یکی یه دونه م ... عزیز دردونه م... چراغ خونه م...   ماهگیت مبار ک پسر نازم...  110 ساله بشی جوجوی ناز خونه ی ما

خوشگل مامان! چقدر زود داری بزرگ میشی تا چشم رو هم میذاریم ماهگردت میرسه !الهی ، الهی، الهی تنت سالم باشه و عاقبت به خیر بشی گلم

الان که تازه وارد  ماه شدی میتونی: به صورت حرفه ای چهاردست و پا بری ، از مبل میگیری بلند میشی Baby 9 alphabeteو وقتی از جایی گرفتی میتونی چند قدم راه بری، توی رختخواب یه غلتهایی میزنی که آدم دلش میخواد غورتت بده ،بای بای میکنیniniweblog.com، نانای میکنی (کاملا حرفه ای) niniweblog.com، نیشگون میگیری و ... یه کلماتی هم میگی مثل : به به، دَدَ، دادا(دایی)، بَ بَ(بابا) آبّه، به من هم که رسما میگی ایمّ َه (immah) ولی هنوز از دندون خبری نیستغمگینniniweblog.com

  

راستش گلم! اینروزا یه کم سرم شلوغه نمیتونم تندتند آپ کنم. به زودی عکسای نازتو میذارم

      bday    

 

پسندها (7)

نظرات (4)

مامان افسانه
26 تیر 93 20:17
مباااااااااااااااااااااااااااااارک باشه غدای چشات بشم فدای اون لب همیشه خندونت بشم من قربونت برم که حرفه ایی چهاردست و پا می ری زرنگ و با هوش من جیییییییییییییییییییییگرررررررررررررررررررررررررررر فدای قدمهات بشم من گل خوشگلممممممممممممم لیلی جونمممممممممممم بووووووسش کن عسلموووووووو _____________________________________ خدا نکنه خاله جون. اینقدر شرمنده م نکن چشم شما هم لپهای خوشگل دنیا جونیمو ببوش
مامان آتریسا
29 تیر 93 9:51
ای جان عزیزخاله ...ان شااله زیرسایه مامان لیلی خوبت 1000ساله بشی عزیزم ______________________________ سلامت باشی عزیزم..... خدا آتریسای نازم و همه کوچولوها رو زیر سایه پدر و مادر نگه دارهآمین
مامی آتریسا جون
30 تیر 93 0:42
آرسام جونم 10 ماهگیت مبارک باشه خاله جــــــــــــــــونم ایشالله 1000 ساله بشی نفسی آرسام جون منتظر دیدن عکس های خوشگلت هستم به مامانی بگو زود آپ کنه الهی فدای غلت زدنت بشم من لیلی جون آرسامم رو ماچ مالی کن به جای من _______________________________________ ممنووووووووووووووووووووون خاله مهربونم شما هم آتریسا رو ماچ مالی کن چه میچسبه پس دوباره بوووووووووووووووووووووووووس آتریسای خاله
مامان
6 مرداد 93 9:46
10 ماهگیت مبارک خاله جون - ایشالا که 120 ساله بشی _____________________________ مرسی خاله جون از طرف من آنیسا جون رو بوس بوسیش کن