هم آشیانه شدن ماهم آشیانه شدن ما، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 30 روز سن داره
آرسام جون مامان باباآرسام جون مامان بابا، تا این لحظه: 10 سال و 6 ماه و 26 روز سن داره

آرسام کوچولو ... پسریِ مامان ... عسلی ِ بابا

آرسام شوماخر

1393/5/4 13:45
نویسنده : مامان لیلی
776 بازدید
اشتراک گذاری

سلام و صد سلام خاله ها  و نینی های نازشون

چند تا عکس از آرسام میخوام بذارم.... وقت هم ندارم پس بی مقدمه بدوووووووووووووووووووو

 

لطفاً بفرمائید  ادامه مطلبچشمک

 

 

آرسام شوماخر میشودخندونک

باباجون ! اجازه میدی منم رانندگی کنم؟

بابا رانندگی  اصلا اونجور که میگن سخت نیست!!!!تعجب

البته فکر کنم بلند شم بهتره

خوووووووووووب! خسته شدیمها! بذار بزنم بغل بپرم یه ذغال لیموی مشتی بگیرم یه قلیونی بزنیم

 دیشب (جمعه 3 مرداد 93) من و آرسام و بابایی رفته بودیم بیرون... برای شام هم رفتیم ساندویچ نیم متری نانوک (کرج)... جاتون خالی (روزه داران عزیز دلتون نخواد خجالت) خیلی خوشمزه بود. ولی آرسام طفلی فقط میتونست دوغ بخوره!!!!!!!!!!! مثل باباش عاشق ماست و دوغهخندونک بابا امیرش که با ساندویچ هم دوغ سفارش میدهقه قهه

شیطنت های بابا امیرشاکی

آرسام و باباجونش رفته بودن خونه مامان سارا (مامان بابایی) شاتوت خورون، من هم چون یه کم دیرتر میرسیدم ،به امیر سفارش کردم که شاتوت به آرسام نده چون حساسیت زاست و براش خوب نیستنه اونوقت صحنه ای که هنگام ورود باهاش مواجه شدم رو ببینید تو رو خداهیپنوتیزم

آرسام با کامیونش که دایی علی جونش براش گرفته:

آرسام و تابلوی زن عمو سمیرا که کار دست خودشه

آرسام سوار بر روروئک

آرسام و فیلها

آرسام خان که نمیذاره آدم پوشکش رو عوض کنه سریع میپره و تشک تعویضش رو

برمیداره برای بازی

آرسام  و لگوهاش...( ای جوووووووووووووونم مامان) 1

هفته پیش آرسام برای چکاپ باید آزمایش خون میدادغمگینالهی بگردم پسرم............ مامان فدای دستت بشه که اینجوری کبود شدگریه 

 

 

 

پسندها (9)

نظرات (6)

مامان افسانه
4 مرداد 93 19:11
سلام شوماخر خاله الهی فدات بشم عشقممممممممممممم خیلی بامزه شده بودی شاتوت ها خوشمزه بود؟؟ نوش جونت عسلممممممممممممم دست دایی مهربون و عمه جون دردنکنه چه چیزای قشنگییییی لیلی جونم ساندیچش خوشمزه بووووووووووود؟؟؟ همیشه به گردش وشادی باشین و همیشه خوشخت لیلی جونم ارسام مگه طوریش شده چرا ازمایش خون رفته؟ راستی چه بهم نزدیکیم ما هم فردیس میشینیم ____________________________ سلامت باشی افسانه جون! خیلی لطف داری جای شما واقعا خالی بود نه خدا رو شکر چیزیش نیست. احساس کردم خوب وزن نمیگیره. ضمن اینکه میخواستم چک کنم ببینم ذخیره آهن و ویتامین D و ... چطوره. دکترش توصیه کرد پس ما با هم همسایه هستیم و خبر نداریم ما هم ساسانی هستیم
مامان آتریسا
6 مرداد 93 9:35
وااااااااااااااااااای جون .چه عکسای باحالی ,راستی لیلی جون آرسام توهم بدترازدخترمن چقدرشکل باباشه ..ببین لیلی جون اجازه بده آرسام جون هرچی دوست داره روازالان بخوره وحساس نشو,من ازبس روخوردن آتریساحساس شدم الان تحت هیچ شرایطی نمی تونم بهش میوه بدم وازاین بابت خیلی ناراحتمازطرف من پسملی روبماچ __________________________________ آره به خدا دقیقا شبیه باباشهآخه چرا ؟ فقط یه کم ژن!!!!!!!!! نه! شوخی میکنم. چون من بابای آرسام رو خیلی دوست دارم خوشحالم از اینکه آرسام هم شکل بابا امیرش شده من و آرسام ممنونیم که تجربیات مفیدت رو در اختیار ما میذاری راستی نفیسه جون شما هم زیاد حرص نخور... به همین زودی آتریسای گل اینقدر خانم میشه که دیگه باید به زور خوراکی رو از دستش بگیری که اضافه وزن پیدا نکنه از طرف من بوس بوسیش کن
مامان آنیسا
6 مرداد 93 9:45
ماشالا به این پسر ی خوشکل و بامزه - خدا حفظش کنه ممنون ازاینکه بهمون سر زدین - خوشحال میشیم لینکمون کنید و بازم بهمون سر بزنید - لینکتون کردم خاله جون ________________________________________ مرسی دوستم با کمال میل لینک شدین
مامی آتریسا جون
6 مرداد 93 10:33
ای جونم، آرسام خوشگل من چقدر رانندگی به شما میاد عزیزم؛ نانازکم تو هم مثل آتریسا عاشق دوغ و ماستی عزیزم نوش جوووووووووووووووووووووون واااااااااااای چه شاتوتی خوردی عزیزم، نوش جونت، مامانیش نگران نباش با یه بار هیچی نمیشه الهی خاله فدای کبودی روی دستت بشه، زودی خوب میشی نانازکم لیلی جون پیشاپیش عید فطر رو بهتون تبریک میگم ایشالله تعطیلات خوبی داشته باشین ____________________________________ مرسی خاله جون نظر لطفته نخورده بود! فقط باباییش یه کم بهش داده بود بعد دور لبش رو زیاد شاتوتی کرده بود منو اذیت کنه خدا نکنه عزیزم. مرسی عید بر تو هم مبارک. نماز و روزه هاتم قبول به شما و همسری و آتریسای نازم هم خوش بگذره
مامی آتریسا جون
6 مرداد 93 10:35
عزیزم تایید کامنتم و نداد ............. ________________________ رسیده عزیزم. مرسی
مامان مهناز
11 مرداد 93 14:14
سلام مامان لیلی و آرسام کوچولو ، ماشاالله پسر قشنگ و با مزه ای دارین خدا براتون حفظش کنه خیلی نازه حتماً براش اسپند دود کنید _____________________________ ممنون خاله جونچشماتون قشنگ می بینه