هم آشیانه شدن ماهم آشیانه شدن ما، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 29 روز سن داره
آرسام جون مامان باباآرسام جون مامان بابا، تا این لحظه: 10 سال و 6 ماه و 25 روز سن داره

آرسام کوچولو ... پسریِ مامان ... عسلی ِ بابا

بعد از تعطیلات

1393/5/12 10:22
نویسنده : مامان لیلی
569 بازدید
اشتراک گذاری

 

عشق مامان ....... عزیز دلم ...... یه کم دلم گرفته !!! آخه بعد از چهار روز تعطیلی صبحها خیلی سخت از من جدا میشی و اشک مامان رو در میاری. واقعا دیگه نمیدونم چی کار کنم........ فقط دلخوشیم اینه که 1-پیش مامانی و خاله اینا بهت خوش میگذره 2- هر چه زودتر شرایط سنی تو و کاری من در حال بهبوده..... خدا خودش کمک کنه

این چهار روز  تعطیلی عید فطر خیلی خوش گذشت و همش مهمونی رفتیم و  مهمونی گرفتیم و یه روز هم با مامان سارا  و عمه ها و عمو اینا رفتیم جاده چالوس... عکسهاش رو تو پست بعدی میذارم، فعلا همراهم نیست

 

لطفا تشریف بیارید ادامه مطلبمحبتمحبتمحبت

 

 

 

 

 

 

 

مامان لیلی

12 مرداد 1393

 

 

 

 

پسندها (12)

نظرات (6)

مامان آتریسا
12 مرداد 93 12:59
آره لیلی جون خیلی سخته .منم تجربه اش رودارم .ان شااله همیشه به گردش وتفریح باشید.مامنتظرعکسای گل پسریمون هستیم ______________________________________________________ ممنون از همدردیت مرسی عزیزم
خاله ی رادین
12 مرداد 93 17:26
سلام اقا ارسام.من رادینم به وبلاگ منم سر بزن و اگه با تبادل لینک موافق بودی لینکم کن و به منم خبر بده که شمارو با افتخار لینک کنم. دوستت دارم و منتظرتم.مررررررررررررررررررررررررررررررسی ______________________________________ سلام آقا رادین گل خیلی خوش اومدین. حتماً، با کمال میل لینک شدین
مامی آتریسا جون
13 مرداد 93 6:28
سلام لیلی جون خوشحالم که بهتون خوش گذشته عزیزم؛ ایشالله که همیشه لحظات خوشی داشته باشی عکس های خیلی نازی گذاشتی عزیزم؛ از کدوم استفاده میکنی؟؟؟ منتظر دیدن بقیه ی عکس های آرسام جونم هستم آرسامی رو ببوس از طرف من ____________________________________________ سلام عزیزم. خیلی ممنونم..... ان شاا... برای شما هم همیشه شادی باشه از سایت لونا پیکس استفاده میکنم. تو گوگل سرچ کن مواظب خودت و گل دخترمون باش
مامانی و بابایی
13 مرداد 93 13:08
مرسی به من سر زدی _____________________________
مامان افسانه
14 مرداد 93 19:49
سلام قربون اون خنده هات بشم عزیزم الهی همیشه لبت بخنده عسلم معلومه حسابی خوش گذشته خدا رو شکر دردونه ناز خیلی دوست دارم عزیز خاله بوووووووووووووووووووووس _________________________________________ جای شما سبز بود
خاله ی رادین
17 مرداد 93 11:09
سلام ارسام جوووونی..... مطلب جدید برا رادین گذاشتم منتظرتونم با مامانی بیا وبمون تا با نظراتتون خوش حالمون کنید مرررررررسی خاله جونی ________________________________________________ حتما عزیزم