هم آشیانه شدن ماهم آشیانه شدن ما، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 29 روز سن داره
آرسام جون مامان باباآرسام جون مامان بابا، تا این لحظه: 10 سال و 6 ماه و 25 روز سن داره

آرسام کوچولو ... پسریِ مامان ... عسلی ِ بابا

آرسام با دندون

1393/5/18 12:19
نویسنده : مامان لیلی
292 بازدید
اشتراک گذاری

http://content.mycutegraphics.com/graphics/dental/happy-tooth.png

                   سلام سلام صد تا سلام     من اومدم با دندونام

                    میخوام نشون تون بدم       صاحب مروارید شدم

                    یواش یواش و بی صدا     شدم جزو کباب خوراااااااااااا

 

سلام جوجو کوچولوی مامان.....aw77.gif قربون اون شیطونی هات بشم که روز به روز داره بیشتر میشه دیگه یه جا بند نیستی و همیشه یک نفر باید دنبال شما راه بیفته تا خدایی نکرده صدمه نبینی

 

 

عشق مامان!

فرشته مهربون آورده برات یه دندون اولین مرواریدت مبارک باشهBaby smiley

الهی قربونت برم که اصلا مامان رو اذیت نکردی! تشویقفقط یه کم شکمت روون شد و به خاطر خاصیت اسیدیش کشاله رانت یکی دو روز قرمز شد غمگین من هم اصلا فکر نمیکردم  به خاطر دندون باشه ولی یه شب (93.5.14 )داشتم بهت قطره آهن میدادم  تا دهنت رو باز کردی دیدم یه چیزی مثل نوک سوزن سفید داره به من چشمک میزنه Zähne Zaehne Zahn Teeth Tooth... وای اینقدر خوشحال شدم که نگو سریع زنگ زدم به بابایی و  بهش مژده دادم خندونک اینقدر باحاله وقتی توی لیوان شیشه ای بهت آب میدم  دندون کوچولوت صدا میده موش کوچولوی من جاااااااااااااااااااااااان مامانبوسمحبت

ان شاا... بقیه دندونات هم همینطور بدون درد در بیان عزیز دلم و امیدوارم همیشه سلامت باشی چراغ روشن خونه مابوسبوسبوس

Zähne Zaehne Zahn Teeth ToothZähne Zaehne Zahn Teeth Tooth

 

                    

 

پسندها (6)

نظرات (5)

مامی آتریسا جون
18 مرداد 93 13:07
خبر بدین، به نون،دون آرسام جون در آورده یه دندون مبارکت باشه آرسام جــــــــــــــــــــــونم ایشالله که همه ی دندون های بعدی رو هم بی سر و صدا و بی اذیت درآری جیگری خاله لیلی جون یه دندونی خوشمزه افتادیم دیگه عزیزم واسه دونه دونه ی دندون هاش همین قدر ذوق میکنی آرسام جونم و ببوس ______________________________ خیلی ممنونم عزیزم... حتما، در خدمتتون هستیم. قدمتون بر دیده
مامان مژگان
18 مرداد 93 13:42
جونه زدن مروارید کوچولوت مبارک باشه آرسام جون آخ که چقدر شما ها نازین، الهی که همیشه شاد و سلامت باشین و ایشالا بقیه دندونات هم به سلامتی در بیان عزیز خاله مرسی خاله مژگان دعا کنید دندون همه ما نی نی ها(مثلا من و رهام کوچولو) بدون درد در بیاد رهام جون از طرف من ببوسید
خاله ی رادین
18 مرداد 93 14:58
مبارک باااااااااشه ارسام جووووونی ____________________________________ سلامت باشی خاله مهربون
مامان افسانه
18 مرداد 93 19:35
مبارکهههههههههههههه عشقمممممممممممممممممممممممممم فدای دندنات بشم من ارسام نازممممممممممم الهی همش کباب بخوری بوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووس برای ماه تک خالههههههههه _________________________________ مرسی خاله افسانه. منم شمارو می بوسم
مامانی و بابایی
19 مرداد 93 8:25
مبارکککککک باشه انشاالله به سلامتی __________________________ خیلی ممنونم عزیزم