هم آشیانه شدن ماهم آشیانه شدن ما، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 18 روز سن داره
آرسام جون مامان باباآرسام جون مامان بابا، تا این لحظه: 10 سال و 6 ماه و 14 روز سن داره

آرسام کوچولو ... پسریِ مامان ... عسلی ِ بابا

صدای قلب تو، بهترین هدیه ی روز عشق برای من و باباجونی

1391/12/1 9:47
نویسنده : مامان لیلی
652 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نی نی ناز مامان و بابا

خوش میگذره فسقلی من؟

5 شنبه گذشته روز ولنتاین بود یعنی روز عشق..... و من  و بابایی  توی این روز قشنگ هدیه خیلی بزرگی  دریافت کردیم.... آره لوبیای مامانی ! ما روز 5 شنبه 26/11/91 ساعت 7 غروب برای اولین بار تو رو و قلب کوچولوی خوشگلت رو دیدیم و صداش رو هم شنیدیم... مثل صدای حرکت قطار بود،  نمیدونی چقدر ناز بودی لوبیای من،لبخند نمیدونی صداش چقدر عشق و غرور به من داد.... ان شاء ا... که قلبت 120 سال بتپه مادرماچقلب

 

مامان

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان مرضیه
1 اسفند 91 14:08
سلام مامانی ایشالا این لوبیایی که خدا تو دلت کاشته به سلامتی و سالم سر موقع تو بغلت بیاد و حسابی بچلونیش قدر این روزها رو بدون که بعدش خیلی گرفتار میشی الان دارم از خستگی بیهوش میشم ولی باید تا کوروش خوابه کارامو بکنم
قدر استراحت کردنت رو بدون و حالشو ببر





مامان ابولفضل
2 اسفند 91 18:37
خيلي لحظه شيرين و فراموش نشدنيه... خوشحالم برات...
نگین مامان رادین
16 اسفند 91 14:19
ای جونم فدای این فرشته کوچولو بشم ،ایشاالله صدها سال قلبش بتپه و با یدای تپشهای قلبش شادی رو مهمون قلبهاتون بکنه


مامان مرضیه
21 اسفند 91 21:27
چه تنلی مامانی زود به زود بیا آپ کن خبر از خودت بده





مامان مرضیه
5 اردیبهشت 92 13:10
وایییییییییییییییییییی مامانی زود بیا از خودت خبر بده بگو که تکون میخوره حال میکنی ... تنبل خانم بیا براش بنویس یادگاری از این روزا باشه