هم آشیانه شدن ماهم آشیانه شدن ما، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 19 روز سن داره
آرسام جون مامان باباآرسام جون مامان بابا، تا این لحظه: 10 سال و 6 ماه و 15 روز سن داره

آرسام کوچولو ... پسریِ مامان ... عسلی ِ بابا

عذر تأخیر و دو خبر داغ

1392/2/8 15:09
نویسنده : مامان لیلی
358 بازدید
اشتراک گذاری

سلااااااااااااام ..... سلااااااااااام .... سلاااااااااااااامبای بای

سلام به همه دوستای گلم که این چند وقت جویای حال من و نی نی بودن ماچو از همینجا ازشون تشکر و عذرخواهی می کنم که نتونستم جواب کامنتهاشون رو بذارم خصوصا "مامان مرضیه جون" چون واقعا از کامپیوتر حالم به هم می خورد و البته خیلی خبر خاصی هم نبود و همه چیز عادی جلو می رفت.....

 و سلام به نی نی ناز مامان و باباماچقلب

حالت چطوره عسلی؟ جات خوبه؟ مامان! این چند وقت که برات چیزی ننوشتم خیلی خبر خاصی نبود... عید نوروز خیلی عادی پیش رفت و ما هم از تهران بیرون نرفتیم و من و بابایی به خاطر شما همراه عمو اینا شمال نرفتیم! روز 5 فروردین هم رفتیم سونوی ان تی (13 هفته) و اینقدر سر دکتر شلوغ بود که خودش نگاه کرد و گفت: بلند شو همه چیز خوبه!!!!!!!! من هم که منتظر دیدن دست و پا و اجزای صورت و .... بودم حسابی خورد توی ذوقمناراحتولی خوب خدا رو شکر گفت که سالمی و فرداش هم آزمایش غربالگری سه ماهه اول رو دادم که اونهم اوکی بود.  فقط یه خبر داغ و و یه خبر خیلی داغتر بهت می دم:

1- خبر داغ: روز 3 اردیبهشت 92 اولین بار تکونت رو حس کردم (هفته 16) مثل حرکت ماهی ، البته خیلی کوتاه و چند بار تکرار شد...... و بعد دیگه هر روز وقتی در حال استراحت هستم چند بار در روز برام تکون می خوری و خودتو واسه مامانی لوس می کنیزبان مامانی من

2- خبر داغتر: دیروز (7/2/92) در 16 هفته و 5 روزگی جنابعالی من و بابایی رفتیم سونوگرافی و من به دکتر گفتم که حتما اجزای بدن و صورت نی نی ما رو مو به مو نگاه کن و به ما نشون بده، دکتر هم تا به مانیتور نگاه کرد گفت: خوب! نی نی تون آقا پسره......... من خشکم زد! آخه من و بابا نمی خواستیم جنسیتت رو تا موقع زایمان بدونیم تا سورپرایز شیم ولی دکتر به ما خبر داد. من و بابایی یه هو به هم نگاه کردیم و کلی خندیدیم. آخه مامانی زشته! اولین عضوی که نشون دکتر دادی اون عضو بود؟قهقهه به حالت سجده بودی و اولین جایی که دکتر دید اونجا بودابله بعدش هم چرخیدی و بقیه اعضای بدن کوچولوت و نشون ما دادیماچ الهی قربون حرکتهای وروجکانه ات و اون بدن کوچولوت بشم. دکتر گفت این پسر شیطون  که یه دقیقه یه جا بند نمیشه ببین چه به روز خونه تون میخواد بیاره!قهقهه خدا رو شکر ....خدا به من و بابایی یه پسر سالم داده. خدایا هزار مرتبه شکرت

مامان

8/2/92

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مــآمــآنــے
8 اردیبهشت 92 15:18
به سلامتی

مبارکه

شما هم پسر دار شدید

خدا حفظش کنه







_______________
مرسی عزیزم خدا نی نی شما رو هم حفظ کنه
مامان مرضیه
16 اردیبهشت 92 16:46
جون دلم خالههههههههههههه پسرم که هستیییییی اونجاتم که نشون میدی
کوروش اولین جایی که اسمشو یاد گرفت همون جاش بود بهش بگم قوقولت کو میخنده نشون میده از روی پوشک
خدا برات حفظش کنه ایشالا روی ماهشو هی ببوسی خیلی خوشمزس
مواظب خودت باش عزیزم مواظب شونگول طلاهم باش


خیلی ممنون عزیزم