هم آشیانه شدن ماهم آشیانه شدن ما، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 3 روز سن داره
آرسام جون مامان باباآرسام جون مامان بابا، تا این لحظه: 10 سال و 6 ماه و 30 روز سن داره

آرسام کوچولو ... پسریِ مامان ... عسلی ِ بابا

خوش اومدی فرشته ی ما

1391/11/8 14:10
نویسنده : مامان لیلی
393 بازدید
اشتراک گذاری

سلام فرشته کوچولوی  منفرشتهماچ

خوش اومدی ........ خوش اومدی........... خوش اومدیتشویق

هنوز باباجون هم خبر نداره که تو اومدیچشمکآخه من تازه یک ساعته که باخبر شدم که یه مسافر کوچولو دارم. امشب میخوام سورپرایزش کنمنیشخند

چند وقتی بود که حس میکردم  تو اومدی ولی یکبار جواب تست  بتام 18 بود و گفتند باید تکرار بشه از طرفی نتیجه بی بی چک هم منفی بود و منم گفتم که بیخیال شم تا چند وقت بگذره ولی....... امروز یکی از دوستای قدیمیم بهم زنگ زد و گفت دیشب خواب دیده که من نی نی دارم!!!!!!!! منهم که به خوابهای اون ایمان دارم وسوسه شدم و  رفتم دوباره آزمایش بتادادم و دیدم بللللللللللللللللله بالای 100 شده و شما تشریف آوردین... قربونت برم الهیقلب

من هنوز تو شوکم.......تعجب راستشو بخوای هنوز باورم نشده....... تا بعدخیال باطل

08/11/1391

مامان

عکس جواب آزمایش:

پسندها (1)

نظرات (2)

مامان امیــــــــرعلی(پســـــرک شیطـــون)
9 بهمن 91 12:20
سلام عزیزم تبریک میگم برای نی نی تو دلی ت خوشحالم از این تبادل لینک ...
مامان مرضیه
1 اسفند 91 14:10
عدد بتات چند بود ؟ اگه خیلی بالا باشه احتمالا نی نی پسره
ایشالا که سالم باشه